lørdag 18. april 2009

Sjølsagt MÅ vi ha trommer!!!


Da jeg endelig kom meg ut av senga i dag, (det er ikke bare bare å sprette opp lenger nei..det er lissom en merkelig kul der som rett og slett står i veien) så kom Arne inn og sa -du jeg har vært innom MusikkBørsen..kikka litt på trommesett.. (er det MULIG?)
Og det gikk vel 2 timer så var trommesette på stua!!!!!!!!! På STUA ja.!?!?!?
MEN altså, her driver jeg å rydder og vasker på badet, prøver å flytte om litt siden vi må ha plass til til andre ting en bare våre etterhvert, mens HAN driver å skrur sammen trommesettet, og er SÅÅÅÅ fornøyd.. (mannfolk!!!)

Men stakar, la nå gutten få drive på, han spiller jo i et band..tross alt.. hehe
Har de hatt 5 øvinger tilsammen..og han HAR trommesett fra før. (men dette var jo ALTFOR dårlig)...masse plastikk som gikk i stykker osv.. (kanskje ikke SLÅ så hardt...)

Jeg tror jeg kan kjenne meg igjen her, joda jeg har vesker og sko jeg..sikkert til langt utpå nyåret i 2015..men jeg MÅ jo ha et par nye, de andre ble jo ALTFOR fort slitt på hæla.. ;))

Vi håper på en bedre søndag..da er ALLE butikkene stengt nemlig. :) Nja..ikke Plantasjen.. ; )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar