onsdag 4. mai 2016

Bryllup 14. Mai 2016.

Nå nærmer det seg med stormskritt til den store dagen. Her er alt i rute..mer eller mindre i hvert fall. 
Står fortsatt igjen litt småtteri på handlelista, men alt er fort gjort når det førstes er unnagjort. 
Det begynner sakte men sikkert å gå opp for meg at det faktisk er JEG som skal gifte meg - ja, Arne og da sjølsagt.. ;) 
Går jo litt på utsiden av seg sjøl når man planlegger - helt til man skjønner at "å fader, det er jo jeg som skal gå opp midtgangen". 



Ringene er og på plass - i esken så langt. 
Får bare håpe at man ikke hovner opp på fingrene, eller fingeren.. 
Liker de veldig godt, enkle, glatte ringer i hvitt gull. 💜


Da er lokalet pynta, har hatt gode hjelpere på plass, så det gikk fort unna når man førstes fikk begynt. 





Så var den store dagen gjort - og det var en storveis dag. Helt fantastisk. 💕
God mat, flotte gjester, fint vær, og en knall bryllupsfest! Gode minner å ta med seg videre. 














2 kommentarer:

  1. Ja tenk at dere skal gifte dere :) Er i rute jeg å.... mangler bare kjole og sko... :D Gleder meg til den store dagen deres <3

    SvarSlett
  2. Vakkert og flott bryllup, takk for at vi fikk være med. <3

    SvarSlett