søndag 29. november 2009

1`ste advent.

Så er staken på plass, og stjerna hengt opp.
Førjulstemninga kan komme!!!
Hmmm..mangler visst et par lys i den 7 arme staken...får gå å få tak i det i morra, hvis jeg husker det da..er litt i ammetåka kan man si.. :)
Skal også kjøpe 4 kubbelys og et sinkfat i morra, så vi utsetter "så tenner vi et lys i dag" til i morra vi.

I går bakte jeg faktisk brune pinner, så da er et slag i boks, tror ikke det blir så mange flere heller...kun sandkaker og potetmjølstopper..det MÅ jeg ha.
Pinna ble gode de...knasker dem vel i oss før jul, slik som i fjor. ;o)

Emma Oline har hengt på pappan sin mens jeg hang opp stjerner og fikk satt staken på plass... den 7 arme ja!
Det er helt topp å få henge litt oppå skuldra og gå rundt å se...prøv å sett deg og du får et hyl i øret.. ;o)


Slik ble "advents`staken" min.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar