lørdag 30. april 2011

Ennu en tid har gått..

..siden sist jeg skrev!

Tenk 4 måneder..men tiden går ikke - den kommer! :)

Jeg har solgt huset - så nå blir det å pakke og pakke og pakke - nei, vi aner ikke hvor vi skal flytte enda, har jo fortsatt 2,5 mnd før vi skal "ut". Jepp, det går fort dit - det or`ner seg - det gjør det alltid! :)

MEN, siden påsken har vært så har jeg jo et par bilder. I år begynnte påsken 20 april, og vi har hatt reine sommeren - herlig!!!! Og slik har det vært denne uka og!!!

2 kommentarer:

  1. OG det ordner seg!! *Bang BANG prrrrr PangPANG rattatataaaaaaaaaaaa* (Trommesolo, hvis du lurte). Jeg gleder meg til lange sommerkvelder og vin på verandaen. ;)

    SvarSlett
  2. Nå sitter jeg på verandaen - uten vin vel og merke - helt alene! Når kommer du??? ;)

    SvarSlett