mandag 27. april 2009

Middag på Torsætra.

Åhhh..får vann i munn bare jeg tenker på det nå, men på lørdag, da vi var der ble jeg så mett at jeg orket ikke tanket på å skrive om hvor godt det var.
Tone Lise ba meg med ut på mat, og vi dro til Torsætra..på Totenåsen.
Der har de bare så nyyyyyyyydelig mat, at selv mor klarer det ikke. ;) Ikke far heller.
Vi kom litt over klokka to, og satt vel i over to timer å spiste, før vi måtte gi oss.

Steik, med GOD saus, karbonader, medisterkaker, røkt svinekam, makaronistuing, erterstuing, grønnsaker, spekemat, rømmegraut, ørret, laks, eggerøre, salat, røktskinke, og så dessert da..sjokoladepuddig, gele, is, hjemmelaga karamellpudding.
Jepp, vi spiste litt av alt. Absolutt litt av alt!!!
Er det mulig å få ned så mye..sist vi var der måtte jeg be Tone Lise om å stoppe å spise vaniljeesaus..DA var nemlig JEG stappmett!!

Er det noe rart man ikke orker mat på et par dager...?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar