onsdag 22. april 2009

Shopping.


I dag har jeg vært å shoppa på Lena, med ei vennine (ja Lena ja). Men det var masse fint der, bare så det er sagt!!
Jeg har kjøpt meg "nytt" kjøkkenbord hos "Søstrene Mylius"..åhhh det er sååååå mye fint der, hadde en bare fått lov¨å gått litt amok der...i et kvarter bare.. ; )
Der har de både nytt og gammelt, utrolig mye fint, og gossint og..sukk ja..! Skal hente bordet når papen kjem heim, han er på kurs i TO uker.. :(

Så var vi på "En trapp ned", der fant jeg litt gammalt rask der og gitt..
Og så har jeg kjøpt litt babyklær (noe fornuftig har jeg da kjøpt, bare så det er sagt), et par bodyer, en fleesdress (Reima faktisk), og ei pittelita strømpebukse..hællandussen.
Ja, og så kjøpe jeg 2 meter med kjedelenke, så det har jeg pynta med "ferskvannsperler", blei skikkelig fint skal jeg si deg. :) Meget fornøyd med det altså.
Og så blir det litt Lavendelduft i huset, kjøpte like godt en stor pose jeg, og så skal jeg sy småposer..fylle opp med lavendel, og henge rundt i huset..mmmmm..blir Arne glad da, er husmora si det tenker jeg!!!
Ps: plattingen må vente med olja si..jeghar faktisk andre ting å gjøra!

1 kommentar:

  1. Så spennende, gleder meg til å se bordet. Er bare så fin den butikken. :)

    SvarSlett