lørdag 19. desember 2009

Nå er det kaldt!!!

Gradestokken viser nå 22 MINUS..ikke det at det er så ille, sikkert verre andre plasser. Men det ble så fort kaldt, rakk ikke å aklimatisere meg helt til den derre gitt. Vi har fyrt sm F, men det er ikke sånn supervarmtt her for det. Annie har vært her i kveld, vi har kost oss med ost og kjeks, og et glass med vin og et glass med cola. :)

Emma Oline, Mina og meg har vært en tur på CC i dag, fikk resten av julegavene unna..så nå tror jeg at jeg faktisk gir meg for i år. Mina skal få en liten konvlutt attåt siden Kris har fått dyne på forskudd. Jada, det blir nok pakker nok under treet i år som i fjor. :)

Alt handler nå om jul..julegaver - julekaker - juletre - juleduker - julelys (ja det må jeg huske å kjøpe, eier ikke et eneste rød lys) jul - jul - jul..
Men det er jo denne førjulstia som er koselig da.
Tenkte jeg skulle begynne så smått å få opp litt julepynt på mandag, og tirsdag. Så tar vi treet på (onsdag) lillejulaften. Blir feil å pynte det tidligere.
Må til mamma og pappa å ordne litt der og, så det tar jeg på lillejulaften på dagen.

Så sånn er det med den saken! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar